09129743438
سبد خرید 0
>> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

آیفون تصویری تک نما

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

بسیاری از افرادی که تجربه استفاده از محصولات شرکت تکنما به خصوص آیفون تصویری تک نما را دارند به خوبی میدانند که محصولات این شرکت همواره از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همچنین از عملکرد بسیار خوبی نیز برخوردار هستند که این موضوع سبب شده تا آیفون تکنما فروش بالایی را به خود اختصاص داده باشد. نه تنها کیفیت و کارایی آیفون تصویری تکنما در نوع خود بی نظیر است بلکه بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در ساخت درب باز کن تکنما نیز خود عاملی بر محبوبیت و فروش بالای آن شده است. اگر نگاهی به آیفون تصویری تک نما از قدیمی ترین مدل ها تا جدیدترین مدل ها بیندازید متوجه خواهید شد که نسبت به بازه زمانی که تولید شده اند همواره جدیدترین امکانات و آپشن ها را به خود اختصاص داده اند و کم و کاستی از برندهای مطرح جهانی ندارند. در ساخت آیفون تصویری تک نما در مدل های جدید از نمایشگر های بزرگ با کلیدهای لمسی استفاده میشود که این نمایشگر کاملا رنگی و بسیار با کیفیت است و میتواند تصاویری بزرگ و شفاف را به تصویر بکشد و همچنین کلیدهای لمسی نیز جایگزین کلیدهای فیزیکی قدیمی شده اند که کار با آیفون تصویری را آسان میکند و از سوی دیگر زیبایی دو چندانی را برای آن به وجود می آورد. همچنین در یک مدل آیفون تصویری تکنما نیز از نمایشگری تمام لمسی استفاده شده است که کلیدهای لمسی آن حذف و تمامی صفحه نمایشگر آن به صورت کامل لمسی در آمده است. علاوه بر تصویر، کیفیت صدای آیفون تصویری تک نما نیز بسیار بالا است و صدایی بدون نویز و شفاف را دریافت خواهید کرد.

آیفون تصویری تکنما

انواع آیفون تصویری تک نما

از انواع آیفون تصویری تک نما که تا کنون تولید و به بازار مصرف معرفی شده است باید به پنج مدل مختلف آن یعنی سری D ، سری C ، سری E ، سری F و همچنین سری TZ اشاره کنیم. آیفون تصویری تکنما سری D خود به چهار مدل مختلف تقسیم بندی میشود که باید مدل های D43 ، D70 ، D43M و D70M اشاره نمود که از نمایشگرهایی 4.3 و 7 اینچی نیز بهره میبرند و جزو پر فروش ترین و البته ارزان ترین ها نیز محسوب میشوند. تفاوت مدل D و DM نیز به حافظه دار بودن سری DM مربوط میشود و شما میتوانید با نصب و اتصال یک کارت حافظه به دستگاه از قابلیت ثبت تصاویر در حافظه بهره مند شوید. از انواع آیفون تصویری تک نما که در کناری سری D از محبوبیت زیادی برخوردار است سری C است. آیفون تصویری تکنما سری C خود به چهار مدل مختلف یعنی C43 ، C70 ، C43M و C70M تقسیم بندی میشود که نمایشگر آنها از سایز 4.3 و 7 اینچی بهره میبرد و سری M نیز به صورت حافظه خور طراحی شده اند که با نصب کارت حافظه میتوانید از قابلیت ثبت و ذخیره عکس در حافظه بهره مند شوید. تفاوت میان سری D و سری C نیز به امکانات آن ها باز میگردد که سری C از امکانات به مراتب بیشتری برخوردار است. آیفون تصویری تکنما سری E که خود به دو مدل E43 و E70 تقسیم بندی میشود و از نمایشگر 4.3 اینچی و 7 اینچی نیز برخوردار هستند یک تفاوت اساسی با درب باز کن سری D و سری C دارند که آن هم به حذف گوشی دهنی مربوط میشود که در دو مدل آیفون تصویری سری E شاهد هستیم گوشی دهنی از روی آنها حذف شده و باید از اسپیکر داخلی برای مکالمه و رد و بدل کردن صدا استفاده نمود. آیفون تصویری تکنما سری F از کامل ترین درب باز کن های شرکت تکنما محسوب میشود که نمایشگری تمام لمسی با ابعاد 10 اینچ دارد و امکانات به مراتب بیشتری نیست به مدل های یاد شده قبلی دارد و اگر به دنبال یک درب باز کن همه چیز تمام هستید این مدل بهترین گزینه محسوب میشود. از دیگر انواع آیفون تصویری تک نما که برای سیستم های درب باز کن آنالوگ مناسب است آیفون تصویری تکنما سری TZ است که مانیتوری کاملا آنالوگ است و به جای کلیدهای لمسی از کلیدهای فیزیکی بهره میبرد و از قیمت پایین تری حتی نسبت به سری D برخوردار است.

آیفون تصویری تک نما

خرید آیفون تصویری تک نما

با خرید آیفون تصویری تک نما 3 سال گارانتی اصلی شرکت تکنما را دریافت خواهید کرد که طی این 3 سال از خدمات نمایندگی آیفون تصویری تکنما بهره مند خواهید شد و میتوانید از مرحله نصب و راه اندازی تا نگهداری و همچنین تعمیر را به این نمایندگی ها واگذار نمایید. با خرید آیفون تصویری تک نما همچنین خدمات پس از فروش بلند مدتی را دریافت خواهید کرد که دیگر نگرانی از بابت تعمیر آن حتی در صورتی قدیمی شدن درب باز کن نیز نخواهید داشت و حتی اگر درب باز کن قدیمی نیز شود شما میتوانید تعمیر آن را به راحتی انجام دهید. برای خرید آیفون تصویری تکنما سعی کنید از مشاوره کارشناسان فروش نمایندگی ها بهره مند شوید تا بتوانید بهترین گزینه را متناسب با شرایط برای ساختمان خود تهیه کنید.

خرید آیفون تصویری تک نما

قیمت آیفون تصویری تک نما

یکی از بزرگ ترین ویژگی های درب باز کن تکنما به قیمت آن مربوط میشود و همین موضوع نیز خود بر محبوبیت آن بیش از پیش افزوده است. قیمت آیفون تصویری تک نما نسبت به دیگر برندهای روز دنیا مناسب تر است و باید گفت از قیمت بسیار ایده آل و مناسبی بهره میبرد. زمانی متوجه مناسب بودن قیمت آیفون تصویری تک نما خواهید شد که مقایسه ای را میان قیمت آیفون تکنما با دیگر محصولات موجود در بازار به خصوص محصولات وارداتی انجام دهید. به خوبی بعد از مقایسه قیمت آیفون تصویری تک نما پی خواهید برد که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و میتواند هزینه های شما را تا حد زیادی بکاهد.

قیمت آیفون تصویری تک نما

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()