09129743438
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 22 مرداد 1393 در ساعت 50 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سوال  >> ببخشید آپارتمان ما 26 تا واحد داره که کل سیستم آیفون تصویری ساختمان سیاه سفید است میشه ما گوشی تصویری واحد خودمان را عوض کنیم و گوشی تصویری رنگی بزاریم ؟

جواب >> نه خیر ،زیرا دوربین پنل تصویری که در نزدیکی درب ورودی نصب شده است نیز باید رنگی باشد و هم چنین برعکس نیز می توان این مسئله را مطرح کرد که اگر پنل تصویری شما رنگی باشد باید آیفون تصویری شما نیز قابلیت پخش تصویر به صورت رنگی را داشته باشد .پس در نتیجه برای داشتن سیستم آیفون تصویری رنگی هم پنل دربازکن و هم مانیتور تصویری باید رنگی باشد .

سوال >> هر یک از اهالی یک  آپارتمان ده واحده می خواهند مانیتور های رنگی مختلف برای واحد های خود نصب کنند یکی مانیتور هفت اینچ می خواد نصب کنه یک واحد دیگه مانیتور 4 اینچ حافظه دار آیا این کار عملی است ؟

جواب >> بله در صورتی که سیستم آیفون تصویری شما از یک مارک خریداری شود .مثلا اگر پنل تصویری خریداری شده مارک تک نما می باشد باید گوشی های تصویری نیز مارک تک نما خریداری شود مثلا هفت اینچ تک نما و یا 4 اینچ حافظه دار تک نما.

سوال >> آپارتمان ما شش واحده الان هم از سیستم ایفون صوتی استفاده می کنیم . با کلی جلسه های پی در پی و تصمیم گیری ها که جک برقی بزاریم یا آیفون تصویری مدیران ساختمان تصمیم گرفتند از آیفون تصویری برای ساختمان استفاده کنند اما یک واحد نمی خواد آیفون تصویری بزاره می خواد از گوشی صوتی قدیمی خودش استفاده کنه آیا این کار عملی است ؟

جواب >> جواب هم بله است و هم خیر . حالا توضیحات رو براتون می گم . اولا از آیفون صوتی قدیمی خودش نمی تونه استفاده کنه و زمانی که پنل تصویری جای پنل صوتی نصب شود سیستم قدیم از کار می افتد زیرا که سیستم آیفون تصویری کلا با سیستم آیفون صوتی متفاوت است و دوما اینکه سیم کشی آیفون تصویری با سیم کشی آیفون صوتی باز هم متفاوت است .در همچین شرایطی آقای ناراضی می تونه یا کلا بدون آیفون بمونه یا از کلید استفاده کنه یا اینکه از آیفون صوتی همون مارک که با سیستم آیفون تصویری هم خونی داره استفاده کنه . گوشی های صوتی که با گوشی تصویری کاملا سازگاری دارند و با قیمت مناسب نیز فروخته می شوند .

سوال >> با سلام می خواستیم از سیستم آیفون تصویری تک نما استفاده کنیم در حال حاضر آیفون صوتی داریم آیا نیاز به تعویض سیم کشی است یا خیر

جواب >> در صورتی که کابل دربازکن ساختمان چهار زوج و فویلدار باشد نیاز ی به تعویض سیم کشی نمی باشد .اما اگر از سیم کشی قدیمی استفاده میکنید برای داشتن کیفیت تصویر و صدای بهتر باید حتما کابل ها تعویض شوند .

سوال>>سلام خسته نباشید آیفون تصویری منزل ما هیچ صدایی ندارد چه موقع زنگ خوردن و چه موقعی که از دم در صحبت میکنند به نظر شما ایرادش چیست؟مارک آیفون تصویری ما تک نما است.صدای ملودی زنگ نمیاد؟این ساختمان 24 واحدی هست اما تا جایی که من خبر دارم فقط واحد من از پایین زنگ میزنم فقط پنل روشن میشه اما ملودی زنگ به صدا در نمیاد و صدا از پنل به گوشی نمیاد رو سالنت نیست.ببخشید این دستگاه ها تا چه مدت گارانتی دارند؟

جواب>> با سلام ایراد از دهنی گوشی آیفون تصویری میباشد که باید تعویض شود.مدت زمان گارانتی دستگاه: دو سال گارانتی و شش ماه گارانتی تعویض دارد.


سوال>> با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم آیا در آیفون تصویری تکنما میتوان تصویر ارتباط داخلی را نداشت؟

جواب>> با سلام خدمت شما. آیفون تصویری تک نما فقط ارتباط داخلی صوتی را بین واحد ها برقرار میکند.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()