09129743438
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 19 فروردین 1397 در ساعت 39 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ

تاریخچه درب های اتوماتیک

هرون اولین مخترع درب اتوماتیک در تاریخ است که حدود 2000 سال پیش در آفریقا بدنیا آمد. هرون یک ریاضیدان و مخترع مکانیک بود .اولین درب های اتوماتیکی که در جهان ساخته شده بود دو نوع بودند :


اولین درب اتوماتیکی که هرون ساخته بود یک آتشدان در عبادتگاه شهر تغذیه میشد ، این درب اتوماتیک بدین صورت عمل می کرد که بعد از چند ساعت فشار هوا در یک محفظه جمع میشد که این عمل باعث میشد این مخزن از طریق یک مسیر باریک آب را به مخزن های نگهدارنده مجاور بفرستد.

این مخزن هایی که مورد استفاده قرار می گرفت در واقعا همانند وزنه عمل می کردند و با مقداری طناب و قرقره درب اتوماتیک را باز و بسته میکردند.

هرزون به گونه این درب اتوماتیک را ساخته بود که فقط هنگامیکه مردم به عبادتگاه می رفتند درب باز میشد .

اما بعد از سالیان دراز درب اتوماتیک مدرن توسط یک دانش آموز ساکن اوهایو آمریکا در دهه 1970 میلادی ساخته شد که این دانش آموز را می توان پدر درب اتوماتیک مدرن دانست .او 13 درب اتوماتیک را که خود به تنهایی طراحی و اجرا کرده بود را ساخت و آن ها را فروخت از آن زمان تاریخچه درب اتوماتیک مدرن ثبت گردید.


در گذر زمان و گسترش یافتن امکانات شهرها امنیت ساختمان ها و تولید درب اتوماتیک بیشتر شد که به تولید این گونه درب ها رونق خاصی بخشیده شد ، درتمام این مدت که گذشته بود تا به الآن که تاریخچه درب اتوماتیک تکمیل گردیده است ، درب اتوماتیک به 3 گروه تقسیم می شود :

  1.  درب اتوماتیک هیدرولیکی : این درب اتوماتکی که توسط پدر درب اتوماتیک در 2000 سال قبل توسط هرون تولید گردید و تبدیل انرژی گازو هوا به انرژی حرکتی بود.
  2. درب اتوماتیک پنوماتیک : این سیستم بصورت کمپرسی می باشد که فشار باد را به حرکت در آورده و باعث بازو بسته شدن درب اتوماتیک می گردد.
  3. درب اتوماتیک برقی : این درب اتوماتیک به هیچ عنوان با روغن و یا فشار باد کار نمیکند بلکه با الکترومکانیک کار می کند و به 5 نوع تقسیم میگردد: درب اتوماتیک کشویی، درب اتوماتیک تلسکوپی، درب اتوماتیک گردان، درب اتوماتیک لولایی ، درب اتوماتیک مثلثی

تعمیرات درب های اتوماتیک

مدیریت نمایندگی درب های اتوماتیک در تلاش است تا تمامی ویژگی های یک سازمان مشتری مدار را در بخش تعمیرات درب های اتوماتیک پیاده سازی نماید.

از این رو مرکز تعمیرات درب های اتوماتیک می توان کلیه ویژگی های یک سازمان تعمیراتی برای مشتریان عزیز که جلب رضایت آنها از هر چیزی مهم تر است را مشاهده نمود . ویژگی هایی نظیر:

  1. بررسی و رسیدگی به مشکلات
  2. انعطاف پذیری در بخش تعمیرات درب های اتوماتیک و ارائه راهکارهای متفاوت
  3. تلاش در جهت جذب و سبک رضایت مشتریان گرامی
  4. ارائه اطلاعات پیش نیاز به صورت شفاهی و مکتوب

به خاطر داشته باشید که در صورت بروز نقص در هر کدام از انواع درب های اتوماتیک می بایست این محصولات را تنها به نمایندگی درب های اتوماتیک بسپارید.

و از تعمیرات درب های اتوماتیک در مراکز غیر مجازی که دانش و تکنولوژی لازم را ندارند پرهیز نمایند . تعمیرات درب های اتوماتیک توسط افراد غیر متخصص علاوه بر تحصیل هزینه های دو چندان به شما و وارد کردن صدمات جبران ناپذیر به دستگاه ، ممکن است امکان اصلاح و بازیابی دستگاه موردنظر را برای همیشه از بین ببرد.

برای دریافت راهنمایی های موردنظر در مورد تعمیرات درب های اتوماتیکی و بهره مندی از مشاوره های مهندسان این مرکز ، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت اقدام نمایید.


تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ:

  • تعمیرات مدار فرمان
  • تعمیر و نگهداری انواع بازوها
  • اجرای نصب مجدد دستگاه
  • جوش کاری (پایه نصب شده)
  • کد دهی ریموت
  • ریست کردن کامل دستگاه و برنامه ریزی مجدد
  • تعمیرات چشمی درب های اتوماتیک
  • تعمیرات گیربکس
  • تعمیرات چرخ دنده
  • تعمیرات شفت
  • تعمیرات موتور

جهت برطرف نمودن مشکلات و تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگ خود با شرکت آکام سازه با شماره : 021-66031291 و 09108470688 تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()