09129743438
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 27 ارديبهشت 1393 در ساعت 1 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

درزمان هایی قدیمترکه تکنولوژی آنقدر پیشرفت نکرده بود شرایط زندگی مشکل تر از حال بود .حتما شما هم در قدیم بارها و بارها با شنیدن صدای زنگ درب ، برای باز کردن درب حیاط بلند شده اید بدون آنکه بدانید چه کسی پشت درب خانه است .مزاحم است یا میهمان است .ولی به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی و با ورود دربازکن معمولی به بازار این مشکلات کمتر شد .و اما  تاریخچه  بکارگیری درب بازکن در ایران به دهه قبل از انقلاب باز می گردد . درآن زمان دربازکن به نام اف اف  شناخته می شد ،پس از آن مارک  آیفون ژاپن وارد بازار شد . آیفون یکی از قدیمی ترین برندهای آیفون تصویری در جهان به شمار می آید .

دربازکن های صوتی و تصویری آیفون طی دو دهه اخیر دربین مردم با استقبال چشمگیری مواجه شده بود ،اما با قیمت روز افزون و گرانتر شدن آیفون تعداد متقاضیان این مارک کمتر شده و کوماکس کره جای آیفون ژاپن را گرفت .

 درحال حاضر استقبال مردم از دربازکن تصویری نسبت به دربازکن صوتی چشمگیر تر شده است . شرکت کوماکس کره با طراحی و تولید آیفون های تصویری سیاه سفید با مانیتورهای کوچک و کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب بازارجهان را به دست گرفت و با پیشرفت و مداومت با طراحی و تولید آیفون های تصویری رنگی با مانیتورهای بزرگتر  و قابلیت های بیشمار جزو دربازکن های پرطرفدار خارجی شد .

از میان آیفون های تصویری موجود در بازار ایران محصولات آیفون تصویری کره از کیفیت و زیبایی خاصی برخوردار هستند و سال های سال است که در بازار ایران جزو آیفونهای پر طرفدار هستند . اما محصولات آیفون تصویری ایرانی نیز خیلی زود پیشرفت کرده و با  قابلیت های بیشتر و با سابقه ای درخشان در حال فعالیت هستند .از آن جمله آیفون تصویری تک نما جزو آیفون های تصویری پر طرفدار ایرانی به شمار می آید که با قیمت مناسب و تنوع محصولات توانست نوآوری را به بازار آیفون تصویری هدیه کند . آیفونی که علاوه بر بازکردن درب دارای ارتباط داخلی  بین واحدها می باشد .

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()