09129743438
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 6 مرداد 1393 در ساعت 49 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اضافه کردن ریموت کنترل

همانطور که میدانید در سری درب های کنترلی چه از نوع کرکره ای و یا پارکینگی برای باز و بسته شدن و یا بالا و پایین رفتن  به فرمان الکترونیکی نیاز داریم که به آن دستگاهی به نام کنترل از راه دور یا همان ریموت کنترل میگویند .که حرکت این درب ها توسط ریموت کنترل صورت میگیرد.

 

وقتی رو درب پارکینگ جک برقی نصب می کنیم جعبه کنترل به جک دستوری برای باز یا بسته شدن درب را می دهد اغلب روی این کنترلر ها دو عدد ریموت وجود دارد .

معمولا جک های درب پارکینگ دو عدد ریموت کنترل فابریک بیشتر ندارند.اما ساختمانهای ما معمولا بیشتر از دو واحد میباشند و چون بیشتر از یک تعداد مشخص نمیتوانیم ریموت به دستگاه اضافه کنیم و قیمت ریموت فابریک بسیار گران استبهتر است که از یک Resever  یا (گیرنده) مجزا داخل جعبه کنترل مرکزی استفاده کنیم.

مزیت های  ریسیور :

  • امکان مچ کردن تعداد زیادی ریموت خام.(حدودا تا 100 عدد ریموت)البته بسته به مدل ریسور این عداد متفاوت می باشد.

این دستگاه های گیرنده در دو فرکانس 315 و 433 کار میکنند و ریموت های  آن در بازار هم با دو فرکانس 315. 433 موجود می باشد حال برای اضافه کردن یک عدد ریموت کنترل  به سرویسکار یا نصاب جک پارکینگ جهت تهیه ریموت خام و برای تنظیم ریموت با ریسیور تماس  بگیرید.

این دستگاه های گیرنده که برای پارکینگ ها و یا کرکره نصب میشوند در دو نوع تولید میشوند نوع اول لرنینگ کد و نوع دوم هاپینگ کد  از معایب نوع لرنینگ کد  قابلیت کپی در هر جا میباشد یعنی از روی دستگاه شما با کلید و کد مشابه میتوانند داشته باشند.

توضیح نوع دوم یعنی هاپینگ کد : طرز کار این گیرنده ها مانند دستگاه های نوع اول می باشد با این تفاوت که ریموت های خام این دستگاه ها فقط در کنار دستگاه اصلی قابل اضافه کردن و یا کپی شدن را دارند و بیرون از محل نصب جک یا کرکره نمیشه از روی اونها ساخت ولی متاسفانه 90% دوستان و نصابان از گیرنده های هاپینگ کد استفاده نمی کنند در صورتیکه قیمت این دونوع گیرنده حدودا با هم یکی است.

نتیجه گیری :

بهتر است از گیرنده ی هاپینگ کد استفاده کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()