09129743438
سبد خرید 0
راهبند >>
کد کالا : EV.500

   جهت استعلام از موجودی کالا و قیمت ومعرفی و مشاوره در مورد محصولات مشابه لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید

 همکاران ما آماده پاسخ گویی هستن

راهبند بنینکا مدل EV 500 بوم 5 متری : 1. حداکثر طول بوم آن 5 متر است . 2. زمان باز شدن بوم این راهبند 6 ثانیه است . 3. قابلیت دو زمانه دارد . 4. قابلیت برق اضطراری دارد . 5. امکان نصب چشم و فلاشر دارد . 6. نوع موتور راهبند الکترومکانیک میباشد . 7. مدت گارانتیاین راهبند ایتالیایی 4 سال میباشد . 8. متعلقات داخل پک دستگاه: 1 عدد راهبند – 1 عدد ریموت کنترل – بوم 5 متری – پایه بوم راهبند میباشد .
گارانتي : 4 سال گارانتی
کشور : ایتالیا

بررسی تخصصی و اجمالی

 

راهبند بنینکا مدل EV.500

 

راهبند EV 500 محصولی به منظور کنترل ورود و خروج در مکان های مسکونی، اداری و صنعتی می باشد. وجود چنین محصولی در یه محیط می تواند به نظم دهی بیشتر، سرعت بخشیدن به تردد و امنیت آن کمک شایانی کند. راهبند ها در دو دسته اتوماتیک و دستی در بازار موجود هستند . عمکلرد راهبندها نیز مانند جک های درب اتوماتیک به دو دسته الکترومکانیکی و هیدرولیکی تقسیم می شوند. که دسته پر مصرف و ارزان را راهبندهای الکترومکانیکی تشکیل می دهند و به طبع راهبند هیدرولیکی دارای قیمت بالاتر  و فروش کمتری می باشد.


راهبند بنینکا مدل EV 500 نوعی راهبند جاده ای است که برای کنترل مسیرهایی تا عرض 5m طراحی شده است. این راهبند الکترومکانیکی EV 500 به دلیل وجود باتری پشتیبان قابلیت کارکرد در دماهای پایین را نیز دارد (از 20- تا 50+ درجه سانتی گراد). این راهبند منحصر به فرد بنینکا به دلیل نوآوری وجود یک سیستم مخفی، این قابلیت را دارد که سیستم محافظت حداکثری FTC.S بر روی دستگاه نصب شود. ای وی 500 دارای سیستم تشخیص مانع، دو ترمز مکانیکی قابل تنظیم و سه سوییچ محدودگر LIMIT SWITCH برای فاز ترمز و هنگام بسته شدن می باشد. وزن راهبند 55.2kg می باشدو زمان باز شدن کامل راهبند 3 تا 5 ثانیه است.


 

 

 

 

 

 




ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()